Anna Westergren -

Trasiga Jeans

2008-12-16 20:35:36
Snart börjar DHW, och jag ska fixa lite kvällsfika strax.
Japp, nu har i alla fall jag fått lite mat i magen (eller ja , det var ett tag sen nu) , jag har tagit mig en skönt, behövlig dusch, och jag har även hunnit med att styla till ett par gamla jeans jag hittade. Pimp My Jeans!
Det ända som behövdes var en sprättare. Tänka sig att något så gammalt kunde bli till något så nytt och modernt! Jag är i alla fall mycket nöjd med resultatet, även om det kanske inte visar så bra på bilderna, är de ursnygga i verkligenheten!
--------------------------------------------------------------------------------------------
Ibland är väl jag helt virrig i skallen..
Det var ju sista avsnittet förra veckan av DHW. Suck..
Jag sa det till och med själv att det var Bodyguard på 5.an klockan 21.00, men jag tänkte väl inte så långt att DHW i så fall skulle vara på samma kanal. Haha, vilken idiot man är!


Kommentarer
Postat av: sandra

jäklar så snygga dem blev!!!!!

2008-12-17 @ 16:19:44
URL: http://saandral.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0