Anna Westergren -

Torsdag

2008-12-11 18:35:37
Hejhej!
Jag ska först och främst be om ursäkt att jag inte uppdaterat blogg de senaste två dagarna, men ni som läst de senaste inlägget vet varför. Nu är jag i alla fall snart klar med alla läxor jag haft under veckan. Bara bilduppgiften kvar som jag snart ska måla klart. Hur jag mår just nu vill jag helst ine ta upp. Det är lite saker som har krånglat till sig, och jag vet inte varför. Detta gör mig bara tröttare, och egentligen har jag absolut ingen lust att måla vilket jag vanligt viss älskar att göra. För mycket i skallen.
Just nu skulle jag bara vilja gå och lägga mig. Skulle a skönt att få sova ut eftersom jag ska upp en timme tidigare i morgon. Luciatåget är i morgon och vi har en hel del att göra innan vi lussar. Mamma är snäll som fixar nattlinnet m.m (vilket jag inte skulle ha hunnit fixat). Tack!
Nu ska jag gå tillbaka till pänslarna och akvarellfärgerna och få allt klart! Vi hörs senare, annars ses vi i morgon!

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0