Anna Westergren -

Torsdag

2008-12-18 15:12:05
Hej!
Tyvärr vart det inget senare inlägg igår kväll. Sorry for that!
Nu snart ska jag åka till stan med B. Japp, nu är det äntligen dags för min julshoppning, i alla fall en början av den. Kommer nog inte hinna köpa alla idag, men jag har ju hela helgen på mig sen!
Jag hoppas B är fika sugen, för det är då jag. Hungrig med andra ord, kanske bättre med mat då..
Nu vet jag i alla fall vad min mamma ska få. Åh jag tycker det är så svårt att handla julklappar, jag vill jämt att det ska vara något alldeles extra, men det är ju tanken som räknas.
Nu måste jag byta om. Det blir mina slitna jeans ( jag gillar verkligen dom! ) och nån tröja. Om inte mobilen segar ut sig kanske ett inlägg från stan med mig och B kommer upp.
Vi hörs senare! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0