Anna Westergren -

Tisdag

2008-12-16 16:52:02
Hejhej!
Jag kan meddela er att jag somnade i alla fall tillslut, även om klockan han slå ungefär 03.00 så fick jag sova i några timmar. Konstigt nog klev jag upp ur sängen pigg som en lärka i morse. Tröttheten har slagit till nu på eftermiddan. Märklig natt detta var...
Jag och Allie låg nyss ute på vår veranda i soffan och slappa, så skönt att få andas ut. Inga läxor idag heller. Tråkigt nog har vi musikläxa (frivilligt) över lovet att träna på, som jag berättade förut, tråkig klassisk musik..
Fick redan på lite mer om betygen idag också. Egentligen , jag hade förväntat mig mycket värre. Jag har känt mig så lat denna termin, så jag trodde jag skulle ha sänkt i flera ämnen.


                                En mycket trött Anna


                                   Allie som sällskap

Tänke gå tillbaka ner och kolla om något kul sänds på tv nu. Ikväll blir det i alla fall DHW, sista för säsongen!
Pusspuss, vi se senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0