Anna Westergren -

Söndag

2008-12-21 12:54:02
4.de Advent.
Hejhej!
Det vart lite sent igår kväll med flickorna, så det blev sängen direkt efter att de åkt. Vi hade i alla fall jätte trevligt!
Nu har det kommit lite mer julkänsla här i huset. Pappa är iväg och köper en gran, jag sitter och skriver klart mig önskelista och i bakrunden lyssnar jag på vår julskiva. Hittills ser min önskelista ut såhär:
 - CANON EOS 450D , Jag vet att den är mycket dyr, men det är ju trots allt en önskelista!
 - Twilight Böckerna!
 - Ansikts produkter, som fuktkräm, perfekt nu när det är vinter och huden blir ofta torr och tråkig.
 - Nagel produkter = nageltång, nagellack m.m
 - Busskort
 - Pengar , en klassiker va ? Men det är ju behövligt.
 - Prisentkort
 - Stämapparat, till min MYCKET ostämmda gitarr.

Mer än så har jag inte kommit på. Men jag tycker jag gjort bra i från mig, för annars brukar det bara typ stå  - pengar, prisentkort.. Ja typ inga saker. Lite tråkigt att bara få kuverter i juklapp.

Idag blir det mer julshopping, så jag ska snart åka ner.
Problemet är jämt att så fort jag kommer in till stan glömmer jag bort vad jag ska köpa, men idag ska jag se till att skriva ner en inköpningslista! Jag hoppas verkligen att mina pengar räcker.

Nu ska jag fixa lite mat innan jag åker. Vi hörs senare! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0