Anna Westergren -

Onsdag

2008-12-17 16:15:30
God eftermiddag!
Jag har hunnit varit hemma i ca en timme sen jag kom från skolan, ätit lite m.m.
Dom här sista dagarna i skolan är så himla sköna! Lektionerna tas inte på lika mycket allvar eftersom betygerna är redan satta. Blev till mesta dels att kolla på film.

I natt kunde jag i alla fall sova gott. Somnade bums, han bara lägga ner huvudet och blunda. Och jag gjorde klart för mig att inge kaffe 4 timmar innan man ska lägga sig. Även idag kommer jag säkert sova bra. Jag har ridning ikväll, sista för terminen. Tråkigt, fast vi ska skojja till det och ha julklappshoppning. Ungefär som julklappsbyte fast man tävlar om vem som ska få välja först. Så snart ska jag iväg till affären för att köpa ihop något roligt och gott att ge bort.
Mina efterlängtade pengar kommer idag också, lycklig flicka!

Jag ska alldeles snart lägga in Dagens Outfit.
Kram

Kommentarer
Postat av: Bea

okej okej, ska jag också göra! Har bara handlat 2 julklappar ...illa:P haha

allt bra?

2008-12-17 @ 16:38:26
URL: http://beaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0