Anna Westergren -

Nattinatti

2008-12-18 23:47:53
Nu är jag äntligen klar med håret. Mycket hår, mycket tid!
Fast jag har kollat på tv en hel del också. Ja just ja. Vi har julklappsbyte i skolan i morgon, inget seriöst precis eftersom alla kommer dit med helt galna saker i sina paket. Nu var det så att vi bestämde att vi skulle ta våran första bokstav i vårat namn, och köpa något som började på den. Jag tänker inte säga vad jag köpt eftersom en hel del av mina klasskamrater läster min blogg, det skulle vara mindre kul för dom då. Men jag berättar allt i morgon.

I morgon är det bara att hämta betygerna, lyssna på lite musik och kyrkan sen, sen är det äntligen lov!
Ah , nu ska jag sova. Vi hörs i morgon! Godnatt. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0