Anna Westergren -

Mjölk och Pepparkakor

2008-12-14 16:35:45
Mjölken är iskall, alldeles perfekt. Pepparkakorna är knappriga och utsökta. Detta måste nog vara det godaste man kan äta nu till julen. Om du inte har provat så gör det! Mums, mums! 
  
         

Hallå!
Som ni kanske la märke till igår så fick jag inget mer att prata om på kväll. Men jag hittade en bra Harry Potter film på 5.an som jag glodde på hela kvällen. Tråkigt nog är jag fortfarande förskyld. Den bryter ut lite då och då, vilket är otroligt jobbigt, man vet liksom inte när det värsta kommer. Så jag stannar hemma hela tiden.
Mamma hade till och med vaknat i natt av att jag fått en hostattack, utan att jag själv visste om det..
Min söndag har inte innehållt så mycket spännande saker.
Lite kort om min dag: Ränsat min datorn från gamla bilder och onödigt skit, Fortsatte med julpyntet, spelade nyss lite GH med storebror.
Mer än så har jag inte att berätta.

I morgon börjar en ny skolvecka igen, en lugn en. Betygen blir satte i morgon ,skönt. Så det blir nog mest lite film m.m på lektionerna. SEN ÄR DET JULLOV!!
En vecka och 3 dagar tills julafton, och jag har inte köpt en ända julklapp. Gaahh!!
Känns som om det blir en till stressig vecka, men inte läxor denna gång, utan att julshoppa, och det är så mycket roligare. Så stressigt på ett bra sätt!

Gossip Girl ikväll, men tills dess ska jag nog ränsa bort lite mer onödiga filer.
Vi ses! hugs

Kommentarer
Postat av: Narcisse

håller med dig om pepparkakor och mjölk väldigt gott:P

2008-12-14 @ 18:56:37
URL: http://rosennarcisse.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0