Anna Westergren -

Måndag

2008-12-15 16:52:22
Hejhej.
Jag ska snart ner och fika med T, M och B. Ska bli jätte mysigt eftersom det var ett tag sen vi träffades alla 4. En del av oss har varit sjuka fram och tillbaka, känner mig skyldig, så det har inte blivit nån fika av. Ska bli gott med latte!
Men innan ska jag och T ( vet inte om M följer med ner nu på en gång, alla kanske gör det, men just nu vet jag bara att det var jag och T, aja ) , Vi ska i alla fall shoppa lite. Blir nog ingen kläddshopping av för mig idag, men kanske nån julklapp.

Idag slutade jag i alla fall tidigt, och jag åkte raka vägen hem , bara för att vila. Hela helgen har jag varit sjukt trött, lagt mig innan 00.00 vilket jag annars inte brukar göra. Skolstressens trötthet kom nog nu i efterhand.

 
                    Detta är min kvällsoutfit idag. (Ursäkta röran i bakrunden)
                                                    Jacka: H&M
                                                Jeans: Gina Tricot
                                                     Halsduk: H&M
                                       Tunika (syns knappt) : Åhléns
                                            Väska: Mammas gamla
             Och till de blir det platta skor, det är så fruktansvärt halt ute nu! 
              Nä nu måste jag skynda mig, vi hörs nog senare. Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0