Anna Westergren -

Lördag

2008-12-13 17:24:40
Hejhej!
Jag har precis varit ute och gått med mor och far i det kalla vädret. Det känns otroligt skönt att få komma in igen, jag frös så mycket att det gör sådär ont i fingrarna. Usch.
Ja, vi har i alla fall börjat satt igång med pyntet, men mer ska upp. Just nu är det bara lite tomtar här och där, men snart ska även krubban och vårat lilla tomteland upp.
Kvällen ser ut att bli lika lung som igår. Om ni har några bra filmtips som är värda att kolla på kan ni väl vara snäll och skriva ner dom. Jag är helt tom på ideer.
Faktist så är jag allmänt tom i huvudet idag, inget speciellt att berätta. Kanske kommer det lite mer att skriva om senare.
Ah, vi får se.

                                            Vi hörs sen! Puss
                    
                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0