Anna Westergren -

Jag lovar att skärpa mig

2008-12-28 11:30:34

God morgon!
Jag känner mig så dum nu som inte uppdaterar oftare. Jag säger saker som jag inte lovar, speciellt om att jag ska lägga in bilderna från julkappsbytet. Usch, det blir till att ändra på.
Men jag har nämnligen sovit över hos Bella igen med flickorna, vilket jag själv inte riktigt bestämt mig när jag skrev det senaste inlägget. Men ikväll ska jag stanna hemma, så då kan jag och lovar att lägga in bilderna. Haha, jag vi får väl se hur mycket lovat det blir med det! Nää, skärpning nu!

Idag blir det till att besöka min lilla stuga i Ockelbo. VÄLDIGT längesen man var där, ska bli kul att få komma tillbaka och kolla till lite. Jag ska passa på att ta några fina natur bilder som jag kanske lägger upp i kväll. Men innan de måste jag duscha och äta.

Jag har någon dåliga förmåga att alltid ha ont någonstans. Speciellt på morgorna och kvällarna. Halsen, magen eller huvudet. Förskyldningen hoppar fram och tillbaka, och den håller på göra mig tokig snart! Vill verkligen inte ha feber och snuva när vi åker till stockholm på Tisdag. 2 dagar kvar!


Nu hoppar jag in duschen. Vi hörs senare! Puss


Kommentarer
Postat av: rebecka

sv: kul att fler än jag tycker det :D

kramis

2008-12-28 @ 13:36:19
URL: http://rrrebecka.blogg.se/
Postat av: LINA

sv: Jamen visst är det den parfymen , LOVE IT , fast jag tycker egentligen bättre om den andra men men heheh:P

2008-12-28 @ 14:14:08
URL: http://missinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0