Anna Westergren -

I feel myself get tired

2008-12-29 02:08:37

Det är nog dags för sängen snart, känner mig lite halv drogad av trötthet.
Apropå drog så lyssnar jag just nu på The Killer (rubriken kommer i från The world we live in  - The Killers) & Coldplay. Det är äkta, mina dammer och herrar , äkta Anna musik! YesYes! Jag tröttar alldrig på dessa låtar, speciellt Coldplays. Mmmh. Det är helt enkelt för bra för att vara sant.

Usch nu sluddrar jag i väg, helt onödig fakta. Inte så konstigt egentligen, klockan är ju faktist 02.00 typ.
Ah , i alla fall har jag inte alls bestämt mig för vad komma skall i morgon. Blir väl att ta det lungt som idag. Laddar batterierna för shoppingresan till stockholm på tisdag. Weeeiihoo!

          


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0