Anna Westergren -

Granen

2008-12-23 23:31:38
    

Jappjapp, nu är granen pyntad!
Alltid varit en tradition att klä den kväll innan och givetvis med hela familjen, men tyvärr i år var det mest jag som gjorde jobbet..
Den ser lite tom ut men det är en del saker som kappt syns. Som jag tidigare sa. ' Pappa hittade verkligen en toppen gran'
Fast helt ensam var jag inte när jag klädde den. Allie satt vid sidan om och höll mig sällskap, hon ställer alltid upp lill fisen! Och bara för att hon är så snäll så gav jag henne en dag förtidig julkapp, ett litet hus som hon kan sova i. Som hon älskade det! Nästan så att man såg hur hon log. Älskar henne.

Om dryga 30 min är det Julafton, och jag ska som vantligt försöka gå och lägga mig lite tidigare så att det blir 24.de snabbare. För jag och min bror få faktist en morgon present som ligger klar under granen när vi vaknar. Vet inte hur det började så, det måste ha varit nåt med att jag och Johan varit så ivriga att vi tillslut får ett litet paket på morgonen.
Ah, nu har jag förmedlat mig utav några av de traditioner vi har här i familjen. Nu vet ni lite mer om oss!

Nu ska jag sova. Jag bloggar i morgon bitti så att ni får se vad jag fick i mitt första paket! Kul kul!
Sov gott och God Jul! Puss

Kommentarer
Postat av: JOANNA

sv: ja me love:D

2008-12-24 @ 00:48:06
URL: http://byjoanna.blogg.se/
Postat av: JOANNA

sv: tack detsamma raring!

2008-12-24 @ 13:36:03
URL: http://byjoanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0