Anna Westergren -

God natt

2008-12-15 23:01:32
Ja, det blir ett snabbt, kort inlägg nu.
Ska alldeles snart gå och lägga mig. Lång dag i morgon slutar 15.20 ( jo, jag tycker det är långt ) , fast det är musik som sista timme, och det är ju helt OK faktist. Lite tråkigt det som vi håller på med nu, Musikhistoria - Morzart m.m. Ganska tråkigt, liksom inte min stil.
Just nu sitter jag och kladdar ner mig hand med kryss och annat för att komma ihåg USB - minne att ta med mig i morgon för att föra över alla låtar vi ska lära oss under lovet, suck läxa under lovet va.. jaja.
Usch, jag har så ont i magen just nu, det är tråkigt faktist, jag brukar ofta ha det! Men det brukar alltid gå över under natten, och tur är väl de! Kan vara kaffet? Kanske..
Klockan är mycket och jag ska upp tidigt, så nu blir det sleeptime.
Good Night my friends! Ses i morgon. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0