Anna Westergren -

Mer snö

2008-12-22 11:48:15
Snön har kommit tillbaka nu i min lilla stad! Vi får verkligen hoppas att det lilla som kommit håller sig till julafton.
Nu när jag kollar ut genom fönstret ser jag långt bort att det kommer mörka tunga moln, kanske kommer det lite mer snöflingor?

Duschade för ett lite tag sen och håret börjar tårka nu, så jag ska snart gå ner till köket och göra i årdning lite mat.
De senaste dagarna har min mat varit allt annat än rolig. Visst har det varit gott, men man tröttnar snabbt på nudlar och annat fruset mat man värmer på så där i 2 min. Har ni några tips på mat som går snabbt att laga, förutom det jag nämnde precis? Skulle vara lite kul att veriera!
Ja, efter maten drar jag ner till stan igen, 3.de dagen i rad. Men nu är det inte mycket kvar, plus att det är värt att åka ner när man kan ta en varm uppiggande kaffe!

Inget mer att berätta just nu, ska ner och kolla igenom kyl/frys och skafferiet för att se om det finns något ätbart.
Vi hörs senare! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0