Anna Westergren -

Filmer ikväll

2008-12-16 17:36:18
Hej igen.
Det ända sevärda program just nu är American's funniest home videos på 5.an eller Extreme home makeover på 3.an. Men ändå orkar jag inte bara ligga där i soffan.
Jag läste genom tv-tablån och upptäckte några filmer. Det ända problemet är att de sänder dessa filmer om och om igen. De gör lika misstag som vissa radiokanaler. Spelar sönder låtar, i detta fall filmer.
5.an och 3.an sänder klockan nio idag Titanic och The Bodyguard. Jag vet inte om ni har upptäckt det, men jag stör mig på att de inte laddar upp med lite nya fräsha filmer.
Egentligen gör det inte mig något just nu eftersom DHW sänds samtidigt, men ändå.
Jag tror det är fler som håller med mig...

Mums, det luktar mat i hela huset. Passar mig perfekt eftersom jag är jätte hungrig!
Vi hörs senare! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0